מספרת כלבים בחיפה

0
6265
פומרניין פאי פאי

מספרת כלבים בחיפה לפומרניין

חיפה היא עיר נהדרת לגידול כלבים. מצד אחד מדובר בעיר תוססת, אך מצד שני היא מלאה בגנים ציבוריים ופארקים ואף במסלולי הליכה המתאימים לכלבים. כמו כן, בשנים האחרונות החלו להופיע יותר ויותר פארקים המיועדים לכלבים וכוללים את המתקנים שהכלבים אוהבים. כמו כן, בחיפה ישנם שירותים מקצועיים עבור כלבים כמו מרפאות וטרינריות או מספרות לכלבים.
מה צריך לדעת על מספרת כלבים
הקיץ הולך ומתקרב והפרווה של כלב ההאסקי שלכם הולכת ומתארכת. אינכם רוצים שהכלב שלכם יסבול מחום במהלך הקיץ, ולכן אתם מחפשים מספרת כלבים  שתוכל להעניק לו את הטיפול הטוב ביותר. אלה כמה דברים שצריך

מחפשים מספרת כלבים בחיפה?

חייגו  052-4282725 מריה

לדעת על מספרת כלבים:

• יתרונות התספורת – הפרווה של הכלב נועדה להגן עליו מפני הקור, אך מה קורה בחודשי הקיץ החמים שבהם אפילו בני האדם חסרי הפרווה סובלים מהחום? במקרה זה חשוב לקחת את הכלב לטיפול מקצועי. לא זו בלבד שתספורת קצרה לכלב מקלה עליו בתנאי החום הקיצוניים, היא גם מאפשרת לגלות בעיות בעור. כי כאשר העור חשוף ניתן לגלות פצעים וקרציות שלא היו מתגלים בדרך אחרת.
• לבצע טשטוש – על פי רוב, הכלבים אינם מביעים התנגדות כאשר באים לספר אותם. ההתנגדות אופיינית יותר לחתולים אשר מסרבים לשתף פעולה עם הספר. אף על פי כן, במקרים נדירים יש צורך לטשטש גם את הכלב כדי שניתן יהיה לספר אותו בעין מפריע.
• חסכון בטיפול ובזמן – הפרווה הסבוכה של הכלב מספקת לבעליו אתגרים רבים. הבעלים מנסה לשדל את כלבו הנאמן לשבת במשך שעה ארוכה כדי שיוכל להבריש את פרוותו היפה. תספורת נאה המתאימה לכלב פוטרת את הבעלים מההתעסקות התמידית בטיפול והברשת הפרווה.
לבחור ספר מקצועי
כמו בכל תחום, גם בתחום הספרות לכלבים קיימת דרישה למקצוענים. כאשר אתם מחפשים מספרת כלבים בחיפה, אתם רוצים להיות בטוחים שהחבר הכי טוב שלכם נמצא בידיים טובות. אז איך נדע לזהות ספר כלבים טוב? ראשית, ספר טוב הוא ספר בעל ניסיון. תוכלו להבחין בספר מנוסה אם תתבוננו בדרך שבה הוא מתנהל אם כלביכם – האם הספר רגוע ולא נרתע מכל תנוע פזיזה של הכלב? האם הוא מספר את הכלב בזהירות מבלי לפגוע במקומות רגישים? שנית, ספר טוב יידע להתאים את התספורת לגזע הכלב, ולהשאיר קצוות שיער במקומן הנכון, בין אם מדובר בפודל או בגולדן רטריבר.

מספרת כלבים בחיפה לפומרניאן