פומרניאן למכירה בלי תעודה – גזעי או לא?

0
9442
פומרניאן גזעי דריקר בית גידול באוקראינה

אני נתקלת בהמון מודעות מכירה של “פומרניאן בלי תעודה אבל גזעי”

אני ממליצה מאוד להתרחק , למה? להלן כמה נקודות חשובות:

גזעי זה כלב רק בעל תעודת יוחסין, ההורים והגור.

תעודת יוחסין לא עולה אלפי שקלים כמו שהמוכרים טועים, מוכרי גורים מהמלטות פירטיות תמיד אומרים שתעודה עולה אלפי שקלים וזה ממש לא ככה.

מה הסיבה ש2 ההורים עם תעודת יוחסין והגורים לא?

להורים בעליי תעודת יוחסין אין אישור זיווג בגלל פגמים גנטיים, גיל מוקדם מדי, זיווגים לא מפוקחים בכל חצי שנה לכל שארית חייה של הנקבה – לא מתקבל בכלבנות הגזעית נושאי טחינת נקבות.

אם התעודה של ההורים לא מזויפת ישנן סיבות למה הגורים לא מקבלים תעודה, כנראה שההורים לא עומדים בתקן ונולדו כפט ולא מורשים להעביר מהפגמים הלאה, גרביים, אשך טמיר, כתמים , מנשך הפוך,פונטנלה, פטלה.

מה הטעם לזווג כלב שלא עומד בתקן גזע שמעביר פגמים הלאה לצאצאים? רק החשק לעשות כסף ממכירת כלבים , וכלל לא לדאוג לעתידו של אותו הגור.

מי שקונה כלבים ברמה פט בזול לבית עם תעודה NOT FOR BREED מחליט לעשות כסף קל ולזווג כלבים ללא פיקוח ואישור, אל תתנו לזה יד, כלבים לא צריך לזווג סתם ,כלבים מזווגים להשבחת הגזע לאחר אישור זיווג ל2 ההורים.

יש בארץ המון דמויי כלב שוקי שנראה כמו שפיץ, ודומה לפומרניאן כגור,  מרביעי חצר וסוחרים אוהבים לרמות אנשים ולמכור גורים כאלה כפומרניאן ולאחר מכן להעלם מהקונה, לחסום את הקונה. לכן התעודה היא הפקטור והתיעוד שיעזור לכם לדעת שקניתם כלב גזעי שנולד לכלביי פומרניאן שפיץ.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here