כמה עולה פומרניין

כמה עולה פומרניין? שאלה שנשאלת המון, מחירו של הפומרניין בעל פרמטרים רבים.

אם ברצונכם לרכוש פומרניין גזעי תחשבו לעצמכם לאיזו מטרה אתם רוצים לרכוש את הכלב,

פומרניין גזעי
DARIKAR פומרניין מבית גידול

האם תערוכה? זיווגים? לבית בלבד?

כלב ברמת תערוכה ללא פגמים גנטיים יכול לעלות מעל עשרת אלפים שקלים, ולא לא, זו לא בדיחה. כלב ללא פגמים גנטיים אסורים לגזע.

כך שאין צורך לרכוש כלב ללא תעודות (באותו המחיר ואף יותר).

לגזע הפומרניין האיכות מאוד קובעת ולכן בבחירה שלנו אנחנו צריכים להסתכל על הדברים הבאים: תעודת יוחסין שתהיה מפוארת ככל שניתן , פרווה מבנה גוף,אנטומיה,תנועה,בית חזה פתוח, עמידה של הרגליים(לא רגלים בצורה של בננה ),רגליים אחוריות חזקות וישרות ולא קמורות. רצוי כלב עם רגליים גבוהות כדי לראות את התנועה במיטבה.

אנשים לומדים שנים כדי לראות איכויות מבנה הפומרניין, מי שאינו בעל ניסיון עם הגזע וללא ידיעה והכרה של קווי דם מומלץ לו להיעזר במגדל וותיק ובכיר שניתן למצוא בחוגים לשפיץ לזעירים ופומרניין)

כולם שייכים לקבוצה חמש ע”פ FCI)

כמובן ניתן להתקשר להתאחדות הישראלית לכלבנות 036727174 (היל) להתייעץ לפני רכישת גור וכל השאלות ,חוקיות והמלטות מאושרות ע”י מרכזי הגזע במועדונים

גורים פסולים:

מנשך הפוך, אשך טמיר(יכול להסתדר עד גיל שנה) שיניים 6X6 מנשך מספריים, ללא כתמים לבנים בבית החזה או בשאר חלקי הגוף, והכי חשוב שלא יהיה בעל גרביים לבנות.

צבעים שאינם בתקן הגזע הם: כחול, מרל,

פונטנלה שהיא לא תהיה בגודל של עשר אגורות.

חוסר בפיגמנטציה באף  ובעיניים.(לבקנות)

 

 

רצוי וכדאי לרכוש כלב ברמה של פט ואסור בתכלית האיסור לרכוש כלב ללא תעודות יוחסין משום שאינך יודע מה הם המחלות הגנטיקה שהוא סוחב אחריו כי אין לך תיעוד משמעית, כלבי פט נולדו להורים גזעיים ב 100% – כלב פט הינו בעל תעודת יוחסין, כך תדעו שקניתם כלב גזעי .

לכל מגדל יש מקרים של המלטות פט, לכן אם תרצו גור שהוא למטרת אהבה בבית בלבד, תוכלו לרכוש כלב גזעי ברמת פט, איכותי מדהים ובעל פרווה מפוארת.

בנוסף, אני מאוד ממליצה לרכוש פומרניין אחרי גיל שישה חודשים , כשהכל נהיה ברור יותר.

גור בן שלושה חודשים-  קשה לדעת מה יצא ממנו , והאם יעבור את הגובהה המותר, אין התחייבות לגבוהה לכן עדיף להיות סבלניים כאשר אתם  מוציאים אלפי שקלים לרכישה של גור

מגדל אחראי אשר מכבד את עצמו מלווה את הרוכש  ולא יסכן את שמו ואת גידולו בשביל לשמור אצלו את הכסף של הקונה, לאומת זאת , סוחרים ומרביעי חצר יעלמו או ישלחו הודעות בכתב עם כל התירוצים שיש

לכן כשיש לכם אפשרות לרכוש כלב גזעי תעשו זאת רק מול מגדל מאושר ומוכר.

ניתן לשלוח אלינו לאתר הודעות אישיות למקרה שרכשתם גור ואינכם בטוחים שקיבלתם פומרניין. או כל שאלה אחרת