מחפשים מספרה לכלבים בתל אביב? שימו לב לפרמטרים הבאים

0
5790
פומרניין למכירה

בעלי כלבים, ובמיוחד מגזע הפומרניאן, מוצאים עצמם מחפשים לא אחת מספרה לכלבים תל אביב, שבה ימצאו ספר מיומן וידידותי, שיוכל לספר את כלבם. כלבים, ומורגלים לכך ככל שיהיו, מוצאים את ההליך הזה, את התספורת עצמה, ככזה המלווה בתחושה לא נוחה ובמקרים מסוימים גם בכאב. אולם, מיומנות, יד מקצועית וגם סבלנות רבה יכולים לחסוך מהכלב את כל זה ולעזור לו להתמודד עם הפעולה בצורה טובה יותר. מה חשוב לשים לב כשמחפשים מספרה לכלבים? הנה:

  1. מי עובד בה ומהו ניסיונו – לספר כלבים היא משימה לא קלה, המצריכה ניסיון רב, סבלנות, מיומנות כמובן וגם היכולת ליצור כימיה טובה עם הכלב. מומלץ מאד לבדוק, לפני שפונים למספרה ונעזרים בשירותיה, מי עובד בה ומהו ניסיונו. האם יש לו את ההכשרה הנדרשת, כמה שנים הוא עוסק בתחום ובאילו מקומות הוא עבד בעבר.
  2. היכן היא ממוקמת – אם אתם מתגוררים בתל אביב, חפשו מספרה לכלבים בתל אביב, כזו שקרובה לביתכם. כך תוכלו להגיע בקלות עם הכלב שלכם אליה ולהפוך את ההליכה אליה לטיול מהנה ומרגיע. נצלו את ההזדמנות לאפשר לכלב להוציא מעט אנרגיה וגם תנו לו חטיפים טעימים בדרך כדי לחזק את ההתנהגות החיובית שלו. אם אתם מתכננים להגיע למספרה באמצעות רכב, וודאו שיש חנייה ושהיא קרובה למספרה עצמה.
  3. האם היא מציעה סביבה נינוחה ונעימה – אם זהו הביקור הראשון שלכם במספרה, מומלץ לכם, ולפני שאתם מגיעים אליה עם הכלב, לקפוץ לביקור ולבחון את המקום. במהלך הביקור תוכלו להתרשם מהאווירה שבה, האם היא מציעה סביבה נעימה ונינוחה וגם האם היא נקייה וכוללת את כל הציוד הנדרש למספרה מקצועית ומנוסה.
  4. מהי עלות התספורת – תספורת לפומרניאן וכלבים בעלי שיער עבה ועשיר מאד היא אתגר של ממש עבור הספר. ולכן, עלות תספורת של כלב כזה יכולה להיות גבוהה יותר מתספורת של כלב אחר. כך או כך, סקר שוק והשוואת מחירים יכולים לעזור לכם למצוא מספרה מקצועית ומנוסה וכזו שגם מציעה את שירותי הספרות שלה בעלות נוחה, התואמת לתקציב שלכם.
  5. במה היא מתמחה – אם יש לכם פומרניאן, חשוב שהספר שמציע את שירותיו במספרה יהיה מנוסה בתחום ויכיר היטב את הגזע. נוהגים לספר את כלבי הפומרניאן מספר פעמים בשנה וחשוב לעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה. ולכן, כשאתם מחפשים מספרה לכלבים תל אביב, וודאו שהיא מתמחה בתספורות של כלבים מגזע זה וכלבים מגזעים דומים.
  6. חוות דעת – תוהים באיזו מספרה לבחור? פנו לחברים בעלי כלבים שנוהגים להשתמש בשירותיהן של מספרות כאלו ובקשו לשמוע מהם חוות דעת על המספרות שאליהן הם הולכים. ביקורת חיובית וודאי תעזור לכם לקבל את ההחלטה ולבחור נכון עבור הכלב שלכם.